|
|
GM32 - TNT2 M64, 32MB SDR
|
|
Unterkapitel: Spezifikation | Download | |
|
|
|
Spezifikation - Grafik-Chip
NVIDIA TNT2 M64 128-Bit Grafik-Beschleuniger unterstützt AGP 2X, 4X - Speicher
32MB Videospeicher 64 Bit Speicher-Interface 300MHz RAMDAC Hor-Synch: 31,5-108,5kHz, Vert.-Refresh: 60-200Hz - Video
MPEG-I, Indeo, Cinepak, MPEG-II und DVD - Treiber
Windows 95, 98, ME, 2000, NT4 optimiert für DirectX 7.0 und OpenGL optimiert für Katmai und 3DNow! 3D-Befehle - Auflösung / Bildwiederholseite bei 32Bit Farbtiefe
640 x 480 / 60-240 Hz 800 x 600 / 60-240 Hz 1024 x 768 / 60-170 Hz 1152 x 864 / 60-140 Hz 1280 x 1024 / 60-120 Hz 1600 x 1200 / 60-85 Hz 1920 x 1080 / 60-75 Hz 1920 x 1200 / 60-70 Hz 1920 x 1440 / 60 Hz 2048 x 1536 / 60 Hz - 3D Features
128-bitTwiN Texel architecture, Multi-texture and Bump map, Texture modulation and Light maps, Reflection and Evironmental maps, Detail and Procedural textures, Alpha-Blending and Specular Highlights; Fog, Light, Mip mapping perspective correction, 32-bit ARGB rendering wich destination alpha, Trilinear and Bilinear Filtering, 8-tap anisotropic filtering, 8-bit stencil buffer, Full scene and order independent, Anti-Aliasing, 16/24-bit Z-buffering Download
Navigation |
|
|
|
|